INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY WEDŁUG ZASADY KONKURENCYJNOŚCI DLA POSTĘPOWANIA NUMER 1/PB/2025 - Stowarzyszenie CROSS
Baner

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY WEDŁUG ZASADY KONKURENCYJNOŚCI DLA POSTĘPOWANIA NUMER 1/PB/2025

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY WEDŁUG ZASADY KONKURENCYJNOŚCI DLA POSTĘPOWANIA NUMER 1/PB/2025 NA:

druk i  kolportaż czasopisma "CROSS" wydawanego przez Stowarzyszenie CROSS w ramach projektu "Ponad bariery – ogólnopolskie czasopismo na temat sportu osób niepełnosprawnych", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach konkursu pn. „Wspieramy aktywność” (konkurs o zlecenie realizacji zadań publicznych w formie wsparcia nr 1/2024).

Przedmiot postępowania:

Przedmiotem zamówienia jest druk i  kolportaż czasopisma "CROSS" wydawanego przez Stowarzyszenie CROSS w ramach projektu "Ponad bariery – ogólnopolskie czasopismo na temat sportu osób niepełnosprawnych", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach konkursu pn. „Wspieramy aktywność” (konkurs o zlecenie realizacji zadań publicznych w formie wsparcia nr 1/2024).

Czasopismo jest wydawane w druku powiększonym zgodnie z poniższą specyfikacją:

  • druk powiększony;
  • miesięcznik - 35 numerów (od numeru 4/2025 do numeru 2/2028;
  • nakład jednego numeru: 900 egzemplarzy;
  • czcionka 15 pkt.;
  • format A4;
  • kolor 4+4;
  • 52 strony + 4 strony okładka;
  • papier środka - kreda mat 100 g.;
  • papier okładki - kreda błysk 250 g + folia błysk;
  • oprawa zeszytowa.

Na kalkulację ceny jednostkowej składa się: skład i łamanie, przygotowanie do druku, druk, oprawa oraz kolportaż zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego i na bieżąco aktualizowanym wykazem adresatów z terenu całego kraju. Na kolportaż składa się: zapakowanie, adresowanie, nadanie na poczcie, a w przypadku zwrotów ponowna wysyłka. Szacunkowe wielkości paczek:

- ok. 500 prenumeratorów indywidualnych,

- ok. 70 odbiorców paczki od 2 do 9 sztuk.

Zamawiający wymaga wydruków impozycyjnych dla każdego numeru do ostatecznego zatwierdzenia.

Zaproszenie ofertowe wraz z 2 załącznikami wywieszono w dniu 27 marca 2025 r. w siedzibie Zamawiającego oraz na jego stronie internetowej (www.cross.org.pl).

Zaproszenie wysłano w dniu 27 marca 2025 mailem do potencjalnych wykonawców usługi.

 

Zaproszenie ofertowe wywieszone w siedzibie zdjęto w dniu 15 kwietnia 2025 r.

Termin składania ofert wyznaczono na dzień 9 kwietnia 2025 r. do godziny 12:00.

W przypadku ofert składanych drogą pocztową decydowała data stempla pocztowego.

W wyznaczonym terminie do Stowarzyszenia „Cross” wpłynęły dwie oferty:

Oferta numer 1

W dniu 8 kwietnia 2025 r. wpłynęła oferta (nadana pocztą) przygotowana przez Print Profit Sp. z o.o., 59-900 Zgorzelec, Koźmin 27.

Zaproponowany przez Wykonawcę koszt całkowity usługi: 459.950,40 zł brutto (14,60 zł brutto / egz.)

Oferta była kompletna. Oferta nie spełnia punktu 4. Warunki udziału w postępowaniu Zapytania ofertowego numer 1/PB/2025.

Oferta numer 2

W dniu 9 kwietnia 2025 r. wpłynęła oferta (złożona osobiście o godz. 8.00) przygotowana przez EPEDRUK Sp. z o.o., 03-130 Warszawa, ul. Aleksandra Kamińskiego 20/56.

Zaproponowany przez Wykonawcę koszt całkowity usługi: 348.705,00 zł brutto (11,07 zł brutto / egz.)

Oferta była poprawna pod względem formalnym i kompletna.

 

Kryteria oceny ofert:

Oferta zostanie oceniona w oparciu o kryterium:

  1. Cena - maksymalnie 75 pkt.
  2. Jakość – maksymalnie 25 pkt.

Wagi punktowe przypisane do kryteriów oceny ofert:

Ad.1 Cena 0- 75 pkt.

Podana w ofercie cena musi być wyrażona w polskich złotych. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia. 

Sposób przyznawania punktacji za spełnione kryterium

Cena brutto = cena jednostkowa brutto  x liczba egzemplarzy

Opis sposobu obliczania ceny:

Cena całej oferty w kwocie brutto (kwota netto + obowiązujący podatek VAT) podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Liczba punktów = najniższa zaoferowana cena podzielona przez cenę oferty ocenianej x 80 wskaźnik stały.

Wzór Cn = c min/cn x 75 pkt

C min - najniższa cena pośród złożonych ofert

Cn – cena zaproponowana przez oferenta

Ad. 2. Jakość  0 - 25 pkt.

Ocenie podlegać będą  przedłożone w ofercie materiały.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.

W sumie Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów.

 

Ocena złożonych ofert:

LP

OFERENT

CENA BRUTTO OGÓŁEM (CAŁKOWITY KOSZT)

KRYTERIUM 1

(75 pkt)

KRYTERIUM 2

(25 pkt)

ŁĄCZNA LICZBA LUNKTÓW

1

Print Profit Sp. z o.o., 59-900 Zgorzelec, Koźmin 27.

459.950,40

-

-

-

2

EPEDRUK Sp. z o.o., 03-130 Warszawa, ul. Aleksandra Kamińskiego 20/56.

348705,00

75

25

100

 

Wybrany wykonawca:

Na podstawie kryteriów oceny formalnej i merytorycznej za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez EPEDRUK Sp. z o.o., 03-130 Warszawa, ul. Aleksandra Kamińskiego 20/56.